forum index
Obecny czas: 18 Lis 2017, 12:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: g n?rvaro eller Ajay Ramachandran,
PostWys艂any: 13 Wrz 2017, 05:20 
Bronze
Bronze

Do艂膮czenie: 15 Sie 2017, 09:01
Het Insider Picks-team schrijft over dingen die we denken dat u het leuk vindt. Business Insider heeft geaffilieerde partnerschappen, Nike Air Presto Femme dus we krijgen een deel van de inkomsten uit uw aankoop. Fall is hier en dat betekent dat het tijd is om de bootschoenen en loafers uit te schakelen in ruil voor een paar laarzen. Het vinden van een goede kwaliteit laarzen Adidas Superstar Homme is niet moeilijk - je kunt ze overal vinden. Banden zoals Timberland, Clarks, L.L.Bean en UGG hebben al generaties lang laarzen gemaakt en eerlijk gezegd zijn ze goed. Het gaan naar een groot merknaam is een goede manier om iets te krijgen die het werk verloopt, maar het is ook een veilige manier om iets te krijgen dat met de massa's past. Hoewel de genoemde merknamen hoofdzakelijk huishoudelijke namen zijn, zijn er veel opstartpunten die laarzen maken die net zo goed zijn, zo niet beter. Nieuwe schoenen bedrijven zoals Wolf & Shepherd, Nisolo, Donderdag Boot Company, en meer alles zijn keuzes die u moet Nike Air Max 1 Womens overwegen bij het winkelen voor laarzen deze herfst. In plaats van een schot in het donker te nemen bij een merk dat u misschien niet weet, hebben we verschillende laarzen getest van startups om u het beste te brengen. Kijk Nike Air Presto Dames verder dan uw plaatselijke warenhuizen en ga uit van de menigte met 茅茅n van deze keuzes. Ik werd direct van fan van Wolf & Shepherd nadat ik de Gunner Driver schoenen had geprobeerd. Met de seizoensveranderingen zond het merk over zijn Blitz Chelsea Boots, en ze zijn zeker een val favoriet van mij geworden. De laarzen beschikken over een superzachte premium kalfsleerleer boven- en geheugenschuimzolen, die beide voor extreem comfort zorgen. Het elastiek aan de zijkanten van de schoenen zorgt voor een gemakkelijke toegang, en het is niet nodig om ze in te breken.

Voordat ik de Blitz Chelsea Boots had, kocht ik Nike Air Pegasus 89 Mens een soortgelijke Chelsea-laars uit een veel groter merk en tegen het einde van de dag kon ik niet wachten om ze uit te halen. Onnodig te zeggen, ik heb ze sindsdien niet gedragen. Naast hun comfort hebben de Wolf & Shepherd Nike Air Presto Damen Blitz Chelsea Boots een zeer aantrekkelijke stijl. Ze zijn groter dan de meeste andere Chelsea laarzen en hebben een scherpe en strakke teen. U wilt een halve maat omhoog gaan voor de perfecte pasvorm. De Sutro Footwear Charlton is een geweldige optie als u een laarzen niet hebt. Terwijl de Charlton modieus is, is zijn grootste kenmerk haar duurzaamheid, omdat het een traditionele werkstijl aanvaardt. Wat ik het leukst vind bij deze laarzen is dat ze met de hand schreeuwen. De laarzen zijn helemaal niet perfect, maar dat maakt ze geweldig. De sneden van leer zijn premium, maar natuurlijk behandeld, zodat u zeer kleine verschillen in kleur of textuur in de schoenen kunt zien. Zodra u de doos opent, krijgt u de duidelijke geur van leer - iets dat u onmiddellijk weet dat de kwaliteit op de hoogte is. Met een 5-inch enkel en Nike Air Max Classic BW Femme een duurzame Vibram-zool, kunt u deze laarzen om te werken of gewoon ze casual dragen deze herfst.De Nisolo Lockwood Trench Boot is niet een stijl die ik meestal zou willen, maar de Brandy Colorway is wat mij het meest ge?nteresseerd heeft. Ondanks mijn persoonlijke stijl voor mensen, heeft het Lockwood een klassiek ontwerp dat is ge?nspireerd door de WWI-laarzen die door soldaten gedragen worden. Ze zijn ethisch handgemaakt in Peru en hebben premium leer op de bovenkant, een binnenvoering en gestapelde buitenzolen. Toen ik ze aanzette, was ik echt verbaasd over hoe comfortabel ze waren. De leren voering is bedekt en de binnenzolen zijn gemaakt van geheugenschuim en integreren een boogsteun. Na het aan te zetten was ik ook blij met de stijl. Ze gaan goed met jeans en staan ??uit bijna elke andere boot.

De laarzen beschikken Adidas Superstar Dames over een premium bruin lederen bovenkant en een leerbekleed interieur, bovenop een beklede rubberen zool met Goodyear Welt-constructie. De hoge kwaliteit eindigt niet bij de handgemaakte bovenkant. Met waxed laced en metal hardware maken deze laars zowel stijlvol als duurzaam. In plaats van mezelf te proeven op alle laarzen, gaf Insider Picks de Britse intern Spencer Lambert de presidenten een poging. Hier is wat hij over hen moest zeggen: Mijn eerste indruk was het comfort. Ik vind dat schoenen van hoge kwaliteit of laarzen vaak een lange inbraakperiode hebben, zowel voor de schoen om in te dragen als voor uw voet om daaraan te acclimatiseren. De Donderdag Boots streven ernaar om comfort te bereiken vanaf de eerste seconde die u opzet. Ik liep mij een paar kilometer in mijn eerste slijtage, en ze voelden me beter dan mijn oudere Nike Air Max Tavas Womens laarzen die ik meer dan twee jaar heb gedragen. Van het openen van de doos en het echte leer ruiken, aan de individuele verpakking van elke schoen, weet je dat tijd was ge?nvesteerd in het cre?ren van deze laarzen. Ik kan Nike Air Max 95 Damen niet aan een beter laarzen denken om met een spijkerbroek te gaan. De Wolf & Shepherd Striker neemt de klassieke Chukka Boot-stijl en transformeert het in een van de beste herfst laarzen die ik ooit heb gedragen. In lijn met de andere schoenen van het merk, beschikt de Striker over een gewatteerde enkelkraag, tong en schuimzool. Ze zijn letterlijk comfortabeler dan de meeste sneakers. Het maakt niet uit wat je zoekt in een herfst boot, de Wolf & Shepherd Striker kan het leveren.

G贸ra

Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 2 go艣ci

Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
Skocz do: